آجون ايليجالي
ياشاسين شاهين دژ
چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, :: 8:58 :: نويسنده : علي
 
 
 

آجون ایلیجالی

 
زادروز ۱۹69
ادیرنه ترکیه
محل زندگی استانبول
ملیت ترکیه -پرچم ترکیه
پیشه تهیه کننده برنامه های تلویزیون
فرزندان 3 فرزند لیلا - یاسمین - بانو
وبگاه
وب سایت

آجون ایلیجالی (۱۹69 ارزروم) تهیه‌کننده، مجری و روزنامه‌نگار ورزشی اهل کشور ترکیه است.

زندگی خصوصی

خانواده اش اهل ارزروم ترکیه بودند اما وی در شهر ادیرنه متولد شد. دوره ابتدائی را در ادرینه به اتمام رساند. سپس به استانبول رفت و دوران دبیرستان را در کالج Kadıköy Maarif و Anatolian گذرانده بود.در دانشگاه Gazi ثبت نام کرد اما نتوانست تحصیلاتش را به پایان برساند. سپس به عنوان نویسنده ورزشی در رادیو و تلویزیون ورزشی شروع به کار کرد.

وی متاهل بوده و صاحب سه فرزند است.

فعالیت فعلی

از ۱۰ سپتامبر سال ۲۰۰۷ با برنامه تلویزیونی Var mısın Yok musun که از کانالSHOW TV ترکیه پخش می‌شود به شهرت رسید. این برنامه تقیلدی از نسخه فرانسوی یک مسابقه تلویزیونی است که از نظر دکوراسیون و گرافیک شباهت زیادی به نسخه آمریکائی آن دارد. Acun Ilıcalı بعد از کسب موفقیت با اجرای برنامه Varmisin yok musun در نظر داره ورژن داخلی برنامه پرطرفدار "American's Got Talent" رو تهیه و اجرا کنه. این برنامه داورانی هم خواهد داشت که به این منظور به کمدین مشهور Cem Yılmaz برای همکاری پیشنهاد داده.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

با سلام و ادب خدمت شما سروران گرامي و عزيز . هدف من از ايجاد اين وبلاگ معرفي و شناساندن اصالت ريشه فرهنگ سنن بزرگان مشاهير و آثارباستاني شهر و روستاهاي اقوام متمدن آذري و ترك زبان مي باشد . ضمنآ بدون هيچ وابستگي به جناح و حزبي مديريت ميشود . خواهشمند است نظرات ارشادي خود را جهت هر چه بهتر شدن وبلاگتون ارائه فرمائيد . منتظرتون هستم . با سپاس
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان